به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت روز سه شنبه در گزارشی رتبهبندی عملکرد استانها در طرح «عید تا عید» شامل سه حوزه نمایشگاههای بهاره، فروش فوق العاده و فروش اعتباری را اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه سوم کشور در اجرای طرح «عید تا عید» پس از استانهای تهران و اردبیل شده است.
آنچنان که معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: در اسفند ماه و ماه مبارک رمضان، استان کرمانشاه ۲۱ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا را برپا کرد.
۱۳ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا در شهرستانها و هشت مرکز در شهر کرمانشاه با هدف دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی با قیمت مناسب فعالیت کردند.
در این مدت، در کل کشور هم ۳۶۰ نمایشگاه بهاره با ۳۰ هزار غرفه خدمترسانی کردند.
به گفته استاندار کرمانشاه، ابتدا قرار بود فروشگاههای عرضه اقلام تنظیم بازار تنها در اسفندماه و ایام نوروز فعال باشند ولی با هماهنگیهای انجام شده، فعالیت آنها تا پایان ماه مبارک ادامه کرد تا مردم در طول ماه مبارک هم از امکان خرید ارزان مایحتاج خود بهرهمند شوند.
نظر شما